بلاگ دکور کفدکور کف

پارکت لمینت، انتخابی برای کفپوش دکوراسیون منزل

پارکت لمینت، انتخاب مناسبی برای پوشش کف

وقتی طراحی یک فضا را شروع می کنیم به همه عناصر (مبلمان، پرده، اکسسوری ها و …) می اندیشیم، اما به فکر پوشش کف نیستیم. درواقع به اندازه ای که به عناصر دیگر توجه می کنیم از پوشش کف غافل می شویم.
درصورتیکه اگر بدانید طرح و رنگ و نوع پوشش کف تا چه اندازه می تواند در طراحی تاثیرگذار باشد، اولین و مهم ترین عنصر را همان پوشش کف در نظر می گیرید.
کفپوش, پوشش کف, پارکت لمینت روشن, پارکت لمینت تیره, پارکت لمینت | floor-decor, floor-decor-blog | دکوراسیون ساختمان دکوروز
اگر از قالیچه یا فرش استفاده کنید فضای خانه شما بسیار کوچک تر به نظر می رسد. در واقع پوشش کف ارتباط زیادی با ارتفاع دارد. اگر پوشش کف شما پارکت لمینت می باشد ، برای بزرگ تر نشان دادن فضای خانه بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید. همچنین می توانید از پارکت لمینت های تیره تر استفاده کنید در این صورت باید از کاغذ دیواری های روشن استفاده کنید تا محیطی گرم و دلچسب برای شما ایجاد شود.
همچنین انتخاب نوع کفپوش می تواند از سرما یا گرما یا انتشار صدا هم جلوگیری کند.
گروه دکوروز ارائه کننده محصولاتی از پارکت لمینت باراباس و کاغذدیواری می باشد که می تواند همه نیازهای شما مشتریان عزیز را پاسخگو باشد.برای دیدن محصولات ما در زمینه پارکت و یا لمینت پارکت با ما تماس بگیرید.
منبع: tirazheharmony.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا