بلاگ دکور کفدکور کف

چگونگی مرمت و تعمیر خراشیدگی ایجاد شده بر کفپوش پارکت و لمینت

روشی برای تعمیر و مرمت خراشیدگی کفپوش پارکت و لمینت

تعمیرات: کفپوش های چوبی جزو سطوحی هستند که به واسطه قرار گرفتن مبلمان و دیگر اجسام و لوازم دکوری روی آن ها بیشتر در معرض آسیب و خراشیده شدن هستند، این خراشیدگی ها چهره زیبای کفپوش پارکت یا لمینت شما را از بین می برند و دکوراسیون منزل شما را تحت تاثیر قرار می دهند، پس باید برای آنها به دنبال راه چاره باشید. اولین راه مسلما تماس گرفتن با متخصصین تعمیرات کفپوش های چوبی است که هزینه زیادی خواهد داشت. اما بهترین و مقرون به صرفه ترین راه این است که خودتان بیاموزید که چگونه این کار را انجام دهید. چگونه به آسانی پارکت و لمینت خانه را تعمیر کنید.
خراشیدگی لمینت, خراشیدگی کفپوش, خراشیدگی پارکت, تعمیر لمینت, تعمیر کفپوش, تعمیر پارکت لمینت, تعمیر پارکت, پارکت لمینت | floor-decor, floor-decor-blog | دکوراسیون ساختمان دکوروز
در مرحله اول باید از محلی که پارکت یا لمینت خود را تهیه کرده اید، یک عدد کیت تعمیر لمینت بخرید، این کیت تمام چیزهایی که در این ویدئو می بینید را در اختیار شما قرار می دهد. بعد از آن که کیت را تهیه کردید باید به سراغ مراحل بعدی بروید. ابتدا باید به وسیله سنباده خرده چوب های باقی مانده روی سطح را از بین ببرید تا خللی در کار شما ایجاد نکنند، بعد از آن باید رنگ های مورد نظرتان را توسط وسیله تولید حرارت برقی ( applicator) که داخل کیت قرار دارد به سطح مورد نظرتان اعمال کنید، این قدر این کار را انجام دهید تا رنگ قسمت خراشیده شده با رنگ بقیه قسمت ها یکسان شود، کمی روی آن را سنباده بکشید تا رنگ های اضافی از اطراف آن پاک شود، حالا نوبت آن است که به وسیله لاک مخصوص لمینیت دوباره سطح آن را براق کنید، بعد از آن که روی سطح لاک را هم سنباده زدید، خواهید دید که اثری از خراشیدگی دیگر موجود نیست.
منبع: chidaneh.ir

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا