بلاگ دکور کفدکور کف

مزایای پارکت لمینت – طریقه و چگونگی نصب پارکت لمینت

مزایا و طریقه نصب پارکت لمینت

پارکت لمینت
از نظر بهداشتی:  پاركت بهترین وسیله برای سلامتی، طبیعی و آرام بخش
از نظر اقتصادی: مقرون به صرفه(سايت فروش پاركت )
از نظر حرارت: پاركت عایق سرما، گرما و صدا

طریقه نصب پارکت لمینت

ابتدا پس از بازدید از محیط و تایید کف و ارزیابی اینکه مناسب نصب باشد (کاملا صاف و بدون ناهمواری) شروع به کاردک کشی و تمیز کردن کف تا مرحله نهایی نظافت که جاروبرقی باشد انجام دهید تا خاک کف کاملا گرفته شود.
بسته های لمینت را کنار دیوار اصلی فضا یا سالن یا اتاق(دیوار اصلی یعنی بدون هیچ عیبی ریسمان باشد و صاف) قرار داده و به طور منظم می چینیم و بعد شروع به بازکردن بسته هاي لمينت می کنیم و چند تایل از لمینت ها را با گونیا می بریم تا برای نصب آماده باشیم.
لمینت ها را بصورت نامنظم و رندوم از دیوار اصلی نصب می کنیم، با فاصله 8 میل از دیوار اصلی و کل دیوارهای فضا (به جهت انبساط و انقباض لمینت)
نکته: شرایط آب و هوایی منطقه در گذاشتن فاصله لمینت ها از دیوار تعیین کننده است. مثلا در شمال و جنوب ایران یک و نیم سانتی متر فاصله الزامی است.
همچنین متراژ فضا را برای جداکردن اتاق ها از فضای سالن در نظر بگیرید، قسمت راهرو پایه چارچوب درب اتاق و سالن را باید با دقت بیشتری ببرید زیرا این بخش از لمینت ها با هیچ ابزاری پوشیده نمی شود و حداکثر فاصله برای چارچوب ها را می توان 3 میل دانست.
بعد از انجام کامل نصب لمینت در تمام فضاها می توان برای نصب قرنیز اقدام نمود.
نوار جانبی مانند میانه، گرده، لب پله و اسکوتی را در انتهای کار با چسب آکواریوم و چسب یک دو سه انجام دهید.
نکته: جهت نصب قرنیز برای دیوارهای گچی از دستگاه کمپرسور استفاده شود که در صورت نیاز بدون خرابی دیوار و خسارت قابل تعویض باشد و در زمانی که دیوار قرنیز سنگی است حتما از چسب آکواریوم برای نصب قرنیز استفاده شود.در صورت وجو درخواست براي راهنمايي بيشتر مشاورين تيراژه هارموني همواره با شما خواهند بود تا به بهترين شكل و مطابق با خواسته هاي شما شما را راهنمايي كنند.
منبع: tirazheharmony.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا